Julia-Michaels-Issues  

圖片來源: http://www.josepvinaixa.com/blog/julia-michaels-issues/

 

這首歌聽來輕快但仔細一看歌詞才發現其實這種愛是有點有壓力的
彼此對愛的佔有以及控制
但在Julia清甜的嗓音裡被包裝的好像又有點不足輕重了



2017/03/07 Youtube MV上線啦

感覺Julia Michaels果然還是幕後人出生XD
有時候面對鏡頭的不自在還是看的出來哎呀呀

-
你看的透我嗎?
我對愛的瘋狂,我相信你也有
-

以下是肥鴨翻譯


I'm jealous, I'm overzealous
當我忌妒,我忌妒生恨
When I'm down, I get real down
當我低落,我傷心欲絕
When I'm high, I don't come down
當我開心,我情緒下不來
I get angry, baby, believe me
我會生氣,寶貝相信我
I could love you just like that
我能愛你就像那樣的瘋狂
And I could leave you just this fast
當然我也可以快速地離開你

But you don't judge me
你不能批評我
'Cause if you did, baby, I would judge you too
因為如果你做了,我也會評斷你的
No, you don't judge me
不,你不能這樣批評我
'Cause if you did, baby, I would judge you too
因為如果你做了,我也會評斷你的

'Cause I got issues
因為我有渴愛症
But you got 'em too
但你也有
So give 'em all to me
所以把你有的症狀都讓我知道吧
And I'll give mine to you
然後我讓你看我的瘋狂
Bask in the glory
我無法不自豪阿
Of all our problems
這些衝突
'Cause we got the kind of love
因為我們擁有的愛
It takes to solve 'em
需要我們的瘋狂演繹

Yeah, I got issues
對,我有渴愛症
And one of them is how bad I need you
而其中的症狀就是我嚴重地需要你

You do shit on purpose
你故意做那些亂七八糟的事
You get mad and you break things
你生氣然後砸東西
Feel bad, try to fix things
感覺愧疚然後試著去修復
But you're perfect
但你對我來講就是完美
Poorly wired circuit
這樣可憐又詭異的循環
And got hands like an ocean
就像海洋的浪花一樣
Push you out, pull you back in
推著你又把你拉回

'Cause you don't judge me
你不能批評我
'Cause if you did, baby, I would judge you too
因為如果你做,寶貝我也會評斷你
No, you don't judge me
不,你不能批評我
'Cause you see it from same point of view
因為你會發現我們的出發點是一樣的

'Cause I got issues
因為我有渴愛症
But you got 'em too
但你也有
So give 'em all to me
所以把你有的症狀都讓我知道吧
And I'll give mine to you
然後我讓你看我的瘋狂
Bask in the glory
看看我們之間的衝突
Of all our problems
所帶來的美麗
'Cause we got the kind of love
因為我們擁有的愛
It takes to solve 'em
需要我們去解決

Yeah, I got issues
對,我有渴愛症
And one of them is how bad I need you
而其中的症狀就是我嚴重地需要你

(I got issues, you got 'em too)
我有渴愛症,你也有
And one of them is how bad I need you
而其中的症狀就是我嚴重地需要你
(I got issues, you got 'em too)
我有渴愛症,你也有

'Cause I got issues
因為我有渴愛症
(I got)
(我有)
But you got 'em too
但你也有
So give 'em all to me
就讓我看看你的症狀吧
(You got 'em too)
(你也有)
And I'll give mine to you
然後讓我也讓你看到我的
Bask in the glory
看看我們的衝突
(I got issues)
(我有渴愛症)
Of all our problems
所帶來的美麗
'Cause we got the kind of love
因為我們擁有這樣的愛
(You got 'em too)
(你也有)
It takes to solve 'em
需要我們去解決

Yeah, I got issues (I got)
沒錯我有渴愛症(我有)
And one of them is how bad I need you (You got 'em too)
而其中的症狀就是我嚴重地需要你(你也有)
Yeah, I got issues (I got issues)
沒錯我有渴愛症(我有)
And one of them is how bad I need you (You got 'em too)
而其中的症狀就是我嚴重地需要你(你也有)
Yeah, I got issues (I got)
沒錯我有渴愛症(我有)
And one of them is how bad I need you
而其中的症狀就是我嚴重地需要你

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()