James Blunt - Love Me Better  

圖片來源: https://rnbxclusive.me/james-blunt-love-better-itunes/

情歌王子很久不見,但一出現...
單曲封面改走搞笑片海報風好嗎 (?) 
而且這首歌的浪子風,跟以往的他也不一樣啊 真是太令人錯亂了
那些 Stay the night, You're beautiful, Goodbye my lover 的純情呢
James Blunt 你是不是走錯棚了

這一切在還沒搜尋資料前都是美好的,還是回來看歌
這首歌講的是浪子終歸回到有心人的身邊
在外的糊塗,在外的流言蜚語這次都不會讓他犯錯了
因為有那個愛他的人在身邊




-
我知道我以前做的爛事
中傷的言論很多
但我不在乎他們怎麼想
因為我有你在身旁,毫不保留地愛我
-



以下是肥鴨翻譯




People say the meanest things
中傷的言論很多
I've been called a dick, I've been called so many things
他們說過我是渾球...很多種難聽的稱呼
I know I've done some shit that I admit deserves it
我知道我之前的風流,我承認這些是我應得的
But that...that don't mean it doesn't sting
但,這些話還是傷到了我
Saw you standing outside a bar
看著你站在吧檯旁邊
Would have said you're beautiful but I've used that line before
我想說你好美,但這台詞我用過了
Now I've had my share of shallow nights
現在我必須我自己淺嚐我的夜晚
'Cause I was scared to get it right
我想我害怕去彌補這些過錯
So I was hanging with whoever
所以我到處撒野

But baby then you...
但寶貝你...
You love, love, love me, love me better
你用心,用心,用心,用心愛我
You love, love, love me, love me better
你用心,用心,用心,用心愛我
There's been times I gave myself
那時候我放任我自己
To someone else, to someone lesser than you
跟那些比不上你的人在一起
You love, love, love me, love me better
但你更愛,更愛,更愛,更愛我

Love me
愛我
Love me better
你用心愛我
Love me
愛我
Love me better
你用心愛我

When I met you I was treading water
遇見你的時候我一無所有
And baby I know you know I got an eye that wanders
寶貝我知道你懂,我那雙空蕩的眼
But right now in this car that we're driving to your sister's
現在我們在開往你姊家的車上
All I'm lookin' for is something that's forever
我想要的只是現在這一刻

But baby then you...
寶貝你...
You love, love, love me, love me better
你用心,用心,用心,用心愛我
You love, love, love me, love me better
你用心,用心,用心,用心愛我
There've been people that I've loved before
其實我也曾愛過其他人
But they were something lesser, 'cause you...
但他們都比不上你
You love, love, love me, love me better
但你更愛,更愛,更愛,更愛我

Love me
愛我
Love me better
你用心愛我
Love me
愛我
Love me better
你用心愛我

People say the meanest things
外面的流言不斷
Yeah, but truth be told, I don't care what they think
沒錯,但老實說,我不在乎他們怎麼想
I got someone who is lying in my bed lying right next to me
有你在身邊陪伴著我,伴我入眠
Yeah she....loves, loves, loves me
沒錯,那個人是如此地愛我
Loves, loves, loves me, loves me better
愛我,愛我,愛我,更愛我

Love me
愛我
Love me better
你用心愛我
Love me
愛我
Love me better
你用心愛我

There's been times I gave myself
那時候我放任我自己
To someone else, to someone lesser than you
跟那些比不上你的人在一起
You love, love, love me, love me better
但你更愛,更愛,更愛,更愛我



歌詞來源 : http://www.directlyrics.com/james-blunt-love-me-better-lyrics.html

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()