Axwell Ingrosso i love you  
圖片來源同歌詞

建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀

這是一首 拿女生沒辦法卻又愛到不行的歌
其中裡面也講到現在的看臉時代,女生一直在意自己的外在形象:
打扮地票漂亮亮、然後不斷上傳自己的自拍照希望得到認同
看在很愛她的男友眼裡其實很沒有道理
「我愛妳、妳已經夠漂亮了這樣還不夠嗎?」

不過愛上了這樣一個愛跑趴然後喝ㄎㄧㄤ到不能自己的女生也是一個無奈啊
歡喜做甘願受XD

這首歌目前在Axwell Ingrosso的Youtube官網上目前還只有Preview 
先用這個連結分享給大家
(肥鴨一直覺得前奏聽起來很像 ZEDD - Daisy )

從Swedish House Mafia出生的Axwell Ingrosso雙人組合一直以Progressive House聞名
這隻單曲出了有些粉絲看來是頗不滿意的,
也許可以期待後續有更多不錯的remix作品 

2017/03/08 Youtube官方頻道更新啦!

不忍說整部MV肥鴨都看得霧煞煞,一下子是男主喜歡兩女,一下子兩女自己親熱
怎麼最後卻!$#@%%^%#!(自己看MV)
反正滿獵奇的啦,感覺很適合被禁播(?)
-

儘管妳讓我感到挫敗
儘管我現在不想甩妳
但我還是愛妳,只想要妳
-

以下是肥鴨翻譯


Axwell /\ Ingrosso - I Love You ft. Kid Ink 

I love you
我愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你
I want you
我要你
Even though you keep breaking me down
儘管你一直讓我覺得挫敗
We got
我們有過
Really high highs
高高低低
Really low lows
起伏不定
But I still love you
但我還是愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你

I was tryna save us
我嘗試著挽救一切
But you got me looking like the villain
但你讓我像壞人
I had a couple mixed drinks
我喝了不少的混酒
Now I got a couple mixed feelings
我現在有各種感覺
I love it, I love it
我想我就愛這樣,我愛這樣
You know just how to fit in that dress
你知道怎麼樣穿起衣服好看
Then, I don't like it, I don't like it
但我就是不喜歡這樣
Wish they had a button for your Instagram pic
你試著讓別人按你Instagram照片讚
We argue about this and that when
我們曾為了這件些事情爭吵
You say you need a different address
那時你說你需要換個地方住
Break up to make up
分開然後我們才能和好
Hit the mattress
然後你倒頭大睡
Wake up and you don't remember half of
起床後卻忘了大半發生過的事情
The whole lotta games that we played
那些我們玩過的遊戲
I ain't afraid to say when I'm wrong
我不怕承認我是錯的
You ain't afraid to dance how you owe me a favor
你不怕跟我跳一支舞儘管你欠我人情
As long as I
只要我

I love you
我愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不喜歡你
I want you
我要你
Even though you keep breaking me down
儘管你一直讓我感到挫敗
We got
我們有過
Really high highs
高高低低
Really low lows
起伏不定
But I still love you
但我還是愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你

I love you (I love you, I love you)
我愛你(我愛你,我愛你)
I want you (I want you, I want you)
我要你(我要你,我要你)
I love you (I love you, I love you)
我愛你(我愛你,我愛你)
I want you (I want you, I want you)
我要你(我要你,我要你)
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你

You ain't gotta say nothin', you ain't gotta say nothin'
你別吵,你閉嘴
Already know why you trippin'
我知道為什麼你這樣絆倒了
And I had nothin' to do with them bitches
女人我跟這件事完全沒關係
So you ain't gotta say nothin'
所以你不要吵
Six inch heel when she bust in
當她衝進來踩著16公分高跟鞋
Shit is in my face when she rushed in
當她衝進來我整個臉色僵硬
Throwin' purses, make-up and brushes
丟開包包,化妝品,跟腮紅刷

I can't keep it aside
我沒辦法保持清醒
Loving with caution, rushing
我想帶著警惕跟衝動去愛你
No I can't see you tonight
不,我現在不想見你
But 2AM I might be calling, calling
但也許晚點我會打給你
'Cause I
因為我

I love you
我愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你
I want you
我要你
Even though you keep breaking me down
儘管你一直讓我感到挫敗
We got
我們有過
Really high highs
高高低低
Really low lows
起伏不定
But I still love you
但我還是愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你

I don't like you no
我不想甩你,不
I, I, I don't like you no, I
我,我,我不想甩你,不我

I love you
我愛你
I want you
我要你
I don't like you
我不想甩你
I love you
我愛你
I want you
我要你

I love you
我愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你
I want you
我要你
Even though you keep breaking me down
儘管你一直讓我感到失落
Way down
非常失落
Really high highs
那些高高低低
Really low lows
那些起起伏伏
But I still love you
但我還是愛你
Even though I don't like you right now
儘管我現在不想甩你


歌詞來源 https://genius.com/Axwell-ingrosso-i-love-you-lyrics

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()