Sean Paul No Lie  
圖片來源 http://www.josepvinaixa.com/blog/sean-paul-no-lie/

建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀

這個旋律真的是太洗腦了,這種曲風還真的是要正統拉丁朋友來才夠味阿
Sean Paul 是 曾在2004年獲得葛萊美獎的牙買加雷鬼音樂以及嘻哈歌手
sean paul  
看看人家長得多斯文阿,是說這個清爽的平頭真的比那個辮子頭棒多了
來,這是辮子Sean 

(沒錯他們同一個人,只是一個是型男,一個是_老男孩XD)
sean paul  
(誰教你這個手勢的????) 

當然更要放上這個美麗的英國妞大手Dua Lipa照片
dua lipa  
人家Lipa就是美,這種帶點混血的味道總是帶點神祕
dua lipa  
來看看這手有木有大,還厚實的呢,離音樂掌門人之路不遠的意思嗎



肥鴨私自覺得這個MV的負責Sean造型的造型師很有心
整支MV內的所有造型都統一是有黑色毛皮的外套,軍裝、西裝外套或者是白色皮衣
上面都有看起來貴氣濃濃的皮草,跟Sean這次戴墨鏡的風格非常地搭
(到底都是什麼牌子的,跪求品牌)

這首充滿濃濃中南美洲風情的夜店嗨歌講的是
在舞池中看到不管是外貌或者腦袋都很有魅力的女生
而上前與對方對話的一場愛的角力

-
妳的一舉一動都讓人心神不寧
我不會騙妳我已經被妳吸引
讓我愛妳,妳是這麼誘人
-


以下是肥鴨翻譯


Sean Paul - No Lie ft. Dua Lipa

Feel your eyes, they all over me
我感受到你炙熱的目光掃過我全身
Don't be shy, take control of me
不要害羞,來制服我吧
Get the vibe it's gonna be lit tonight
感受這個氛圍,今晚會很棒的

Baby girl yuh a carry ten ton a fatness, gimme some a dat
女孩你有著那曼妙的身材,讓我嚐嚐
Mixed with the badness, look how she act
混著一點點的邪惡,看看她多會
Shaped like a goddess, but turn up, don’t stop
身材像女神一樣完美,但是多了停不下來的性感
It's a good piece of mentals under the cap
那是我腦海中不斷地毒藥
Hot piece of gear, mami love all your chat
像轉不停的齒輪,女孩我喜歡聽妳說話
Watching every step of the pep of the what you got
看著妳散發出的滿滿電力
Stayin' in my brain, mama when you're out of touch
一直想到妳,女孩就算妳已經不在這裡
And my aim is to give you this love
而且我好想給妳我的愛

Hypnotic the way you move
妳一舉一動都讓人心神不寧
Let me acknowledge the way you do
讓我就承認我中招了吧
And I would not lie or play you
我不會對妳說謊更不會玩弄妳
Beam me up like Scotty
把我傳送到某個嗨點就像星際爭霸戰裡面的Scotty
It's so hypnotic, the way you move
真的很誘惑,妳的一舉一動
That's why I wanted to get to you
這就是為什麼我這麼想要妳
And I would not lie or play you
我不會對妳說謊更不會玩弄妳
It's so hypnotic
妳太誘人了

No lie-i-ie
別騙我
Gyal we never miss
我不會搞錯
Feel your eyes, they're all over me
我感受到你炙熱的目光掃遍我全身
Don't be shy, take control of me
不要害羞,來制服我吧
Get the vibe it's gonna be lit tonight
感受這氛圍,今晚會很棒的
Gyal we never miss, gyal we never miss
我不會搞錯,更不想錯過
No li-i-i-ie
沒蓋你
Hypnotized, pull another one
被我迷倒,你也太會扯
It's alright, I know what you want
好吧,我知道你想要什麼
Get the vibe it's gonna be lit tonight
感受這氛圍吧,今晚會很棒的
Gyal we never miss, gyal we never miss
我不會搞錯,更不想錯過
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感覺我們的電力吧
No li-i-ie
不蓋你
Same suh we do it
一樣的把戲我們都會
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
It's gonna be lit tonight
今晚會很棒的
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
No li-i-ie
不蓋你
It's always how we do it
這是我們一直以來的把戲
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
It's gonna be lit tonight
今晚會很棒的
No lie-i-ie
不蓋你

I'm so lit, so lit, my girl
我精神都來了,精神都來了,寶貝
So let me see you roll it, roll it, my girl
讓我看看你怎麼舞動,舞動身體,寶貝
Me love it when you bend and fold it
我喜歡當妳彎腰跟妳舞動的樣子
Now let me bone it
現在讓我擁有妳吧
And let me own it, my girl
給我吧女孩
Give you pon the style that I have mastered
讓妳感受一下我擅長的風格
Hoist you up, baby girl, that's my word
讓妳嗨,寶貝,我說到做到
Give you that good lovin' that is preferred
給妳專屬好愛
You deserve it, so don't be scared
妳值得這一切,不要感到害怕

It;s hypnotic the way you move
真的很誘惑,妳的一舉一動
Let me acknowledge the way you do
讓我就承認我中招了吧
And I would not lie or play you
我不會對妳說謊更不會玩弄妳
Beam me up like Scotty
把我傳送到某個嗨點就像星際爭霸戰裡面的Scotty
It's so hypnotic, the way you move
真的很誘惑,妳的一舉一動
That's why I wanted to get to you
這就是為什麼我這麼想要妳
And I would not lie or play you
我不會對妳說謊更不會玩弄妳
It's so hypnotic
妳太誘人了

No lie-i-ie
別騙我
Gyal we never miss
我不會搞錯
Feel your eyes, they're all over me
我感受到你炙熱的目光掃遍我全身
Don't be shy, take control of me
不要害羞,來制服我吧
Get the vibe it's gonna be lit tonight
感受這氛圍,今晚會很棒的
Gyal we never miss, gyal we never miss
我不會搞錯,更不想錯過
No li-i-i-ie
沒蓋你
Hypnotized, pull another one
被我迷倒,你也太會扯
It's alright, I know what you want
好吧,我知道你想要什麼
Get the vibe it's gonna be lit tonight
感受這氛圍吧,今晚會很棒的
Gyal we never miss, gyal we never miss
我不會搞錯,更不想錯過
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感覺我們的電力吧
No li-i-ie
不蓋你
Same suh we do it
一樣的把戲我們都會
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
It's gonna be lit tonight
今晚會很棒的
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
No li-i-ie
不蓋你
It's always how we do it
這是我們一直以來的把戲
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
It's gonna be lit tonight
今晚會很棒的
No lie-i-ie
不蓋你

Shake that body, let me see you just do it
扭起身體吧,讓我看看妳可以多嫵媚
Girl hundred percent
女孩,我跟妳百分百保證
No lie-i-ie
我沒有騙妳
Move that body, let me see you just do it
扭起身體吧,讓我看看妳可以多嫵媚
Girl go on represent
女孩,我跟妳百分百保證
No lie-i-ie
我沒有騙妳
Shake that body, let me see you just do it
扭起身體吧,讓我看看妳可以多嫵媚
To the fullest extent
看妳嫵媚無極限
No lie-i-ie
我沒有騙妳
Move that body, let me see you just do it
扭起身體吧,讓我看看妳可以多嫵媚
Girl you're magnificent
女孩你就是完美
No lie-i-ie
我沒有騙妳

No lie-i-ie
別騙我
Gyal we never miss
我不會搞錯
Feel your eyes, they're all over me
我感受到你炙熱的目光掃遍我全身
Don't be shy, take control of me
不要害羞,來制服我吧
Get the vibe it's gonna be lit tonight
感受這氛圍,今晚會很棒的
Gyal we never miss, gyal we never miss
我不會搞錯,更不想錯過
No li-i-i-ie
沒蓋你
Hypnotized, pull another one
被我迷倒,你也太會扯
It's alright, I know what you want
好吧,我知道你想要什麼
Get the vibe it's gonna be lit tonight
感受這氛圍吧,今晚會很棒的
Gyal we never miss, gyal we never miss
我不會搞錯,更不想錯過
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感覺我們的電力吧
No li-i-ie
不蓋你
Same suh we do it
一樣的把戲我們都會
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
It's gonna be lit tonight
今晚會很棒的
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
No li-i-ie
不蓋你
It's always how we do it
這是我們一直以來的把戲
No li-i-ie
不蓋你
Feels how we do it
感受我們的電力吧
It's gonna be lit tonight
今晚會很棒的
No lie-i-ie
不蓋你


歌詞來源 https://genius.com/Sean-paul-no-lie-lyrics

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()