Urban Cone - Old School  
圖片來源同歌詞

建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀

那時候聽到很可愛的Let me love old school
就不小心有中了XD 
歌聽起來滿輕快的,才知道原來是講著現代人談戀愛的方式太太太現代了
這人跟人之間的距離真的是不同以往的遠

Urban Cone是瑞典斯德哥爾摩的團體
(題外話:只有肥鴨覺得這張單曲封面很像韓國團體風嗎XD)
2010年就出道了

2017/01/26 官方頻道釋出

這首歌說的是現在人談感情都只用手機App或者電腦
滑個手機看個照片就可以約出來見面交往(或體液交換)
速食愛情多無趣阿! 於是就有這首希望能走回以前純純的愛的Old School誕生
因此這隻MV也是採用復古的風格 從一開頭的婚紗照,還有後面的舞廳跳舞
都再再講著以前約會的風氣是這樣兩個人不斷約出來見面聊天
感情應該是這樣培養的吧
-
讓我們用老派的方式約會吧
妳說這老早就過時了,噢女孩讓我證明妳錯了
-
以下是肥鴨翻譯


Urban Cone - Old School

(I love you
I love you)
(我愛你
我愛你)

She thinks that love is overrated
她覺得這樣也叫愛太誇張了
She says she's heard it all before
她說這些招她老早知道了
Keep saying chivalry has faded
不停說著紳士路線早就被淘汰了
Girl I can't wait to prove you wrong
女孩我等不及要證明妳錯了

I'll give you the world if you want
我會為妳說出妳想聽的甜言蜜語
Or we could take the top down by the coastline
或者是我們可以沿著海岸線開車逛下去
Kissing every red light
在每個紅燈處停下來親吻

Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
I know you will dig it
我知道妳會喜歡
Let me take you downtown
讓我帶妳走一趟鄉下
Date night, I'll make it
在晚上約會,我會全心待妳
Make it all about you
準備一個專屬於妳的夜晚
Everything that I do
我做的每件事
Is to love you old school
就是為了讓妳感受以前純真的愛
Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧

You tell me we are complicated
妳說我們這樣太複雜了
So I bring flowers to your door
所以我決定帶束花到妳門前
Keep saying we will never make it
妳一直說著我們這樣是行不通的
Girl I can't wait to prove you wrong
女孩我等不及要證明妳錯了

I'll give you the world if you want
如果妳要的話我會給妳全世界
And we can count the stars in the bright night
我們還可以在清澈的夜晚數著星星
Kissing in the moonlight
在月光下親吻

Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
I know you will dig it
我知道妳會喜歡
Let me take you downtown
讓我帶妳走一趟鄉下
Date night, I'll make it
在晚上約會,我會全心待妳
Make it all about you
讓這個夜晚專屬於妳
Everything that I do
我做的每件事
Is to love you old school
就是為了讓妳感受以前純真的愛
(I love you)
(我愛你)
Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
(I love you)
(我愛你)
Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧

Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
I'll give you the world if you want
如果妳要的話我會給妳全世界
I wanna hear you say WOO when the beat drops
我想要聽妳大喊「嗚」當妳聽到這節奏
Banging on the boombox
從手提音響衝出來

Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
I know you will dig it
我知道妳會喜歡
Let me take you downtown
讓我帶妳走一趟鄉下
Date night, I'll make it
在晚上約會,我會全心待妳
Make it all about you
讓這個夜晚專屬於妳
Everything that I do
我做的每件事
Is to love you old school
就是為了讓妳感受以前純真的愛
(I love you)
(我愛你)
Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
(I love you)
(我愛你)

Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
Let me love you old school
讓我們用老派的方式約會吧
(I love you)
(我愛你)
(I love you)
(我愛你)


歌詞來源 https://genius.com/Urban-cone-old-school-lyrics

 

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()