Machine Gun Kelly - Go For Broke ft. James Arthur
圖片來源同歌詞

建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀

這次機關槍凱利Machien Gun KellyJames Arthur合作
帶來這首從街頭一路奮鬥向上的故事
自從肥鴨上次翻了 MGK Machine Gun Kelly跟愛自己姐的 At Best
就覺得他的歌詞都充滿各種故事
At Best說的是如何走自己的路

這首說則是說 不要對夢想放手 

給大家看MGK 機關槍凱利
MGK
他也是少數在饒舌圈混得不錯的白人了吧
繼上次肥鴨跟大家介紹帥氣小生G Eazy
又發現了一個新的世界(啥)
不過相較起G-Eazy 凱利看得出來還是稚氣未脫

大家對媚眼James Arthur的印象 除了英國歌唱節目 X元素的冠軍以外
James Arthur
大概就是 Say you won't let go 這首歌了
相較起那時候的深情款款,這首歌呈現的搖擺路線也是很耐聽
(話說他這睫毛怎麼這麼長,也太媚了吧)

影片在這

-
你可以擺爛過日子
但如果有夢,那就不要輕易放手
-
以下是肥鴨翻譯


Machine Gun Kelly - Go For Broke ft. James Arthur

You could get high or you could get low
你可以玩的嗨或者是想要沮喪到沒人管
You could stay young or you could grow old
你可以永遠青春或者是選擇變得世故
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到爽
You could go hard or you could go home
你可以認真去玩或者回家
You could live life or you could just fold
你可以努力過日子或者什麼都不嘗試
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到嗨

Look, I started with a dollar and a dream, right
聽著,這一切是從一塊錢跟一個夢想開始的,沒錯
So I could show these people how to dream, right
所以我可以告訴你該如何把夢做大,沒錯
I could show 'em how to aim for the stars
我可以告訴他們如何瞄準自己的目標
And take it to the arenas from the streetlights
然後把這目標帶到自己觸手可及的地方
Damn, oh this is what the top feels like? (Whoa)
該死的,這就是站在高處的爽感嗎?(哇嗚)
I still remember Ramen noodle meal nights
我還記得每晚的那些拉麵餐
I still remember checkin' my account
我還記得不斷看銀行存款的日子
And having 26 dollars, when I signed my record deal night
身上只有26塊,當我簽下我的第一張唱片合約
And I remember being cold
我還記得那時候好冷
And my apartment used to heat up from the kitchen stove
我還只能從廚房的火爐來讓我的公寓暖起來
Highs and Lows, it's how it goes
那些起起伏伏,我就是這樣過來的
So I gotta roll somethin' up
所以我需要開始做些什麼
Just to cope with the pressures of growin' up, man
你只能學著跟成長的壓力相處,老兄

What a week
那個禮拜阿
We made it to the bar 'cause we need to heal up
我們找了一間酒吧,因為那時候需要療傷
You gotta play for keeps
你一定要繼續下去
'Cause aces tend to stay with dealers
因為勝利都是從那些交易出來的
You got to believe it
你必須相信自己
But I'm a sinner too so I ain't preachin'
我是個罪人所以我也不祈禱
Just keep on dreamin'
只能不斷地往夢想前進
'Cause all the bad days come for good reasons
我相信這些鳥日子都有它的理由

You could get high or you could get low
你可以玩的嗨或者是想要沮喪到沒人管
You could stay young or you could grow old
你可以永遠青春或者是選擇變得世故
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到爽
You could go hard or you could go home
你可以認真去玩或者回家
You could live life or you could just fold
你可以努力過日子或者什麼都不嘗試
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到嗨

Yeah, and if I had a dollar
是阿,如果我能得到一塊錢
For everytime they told me what I wouldn't be
在他們每次都說我不行的時候
I would be a rich man with a crib on a big hill (ha forreal)
那這樣我早就變成富翁還可以買間山上的房子了(哈,我認真)
But I gotta work to get paid
但我必須工作得到薪水
Earn my own way
用自己的方式賺
Work the third shift, burn the whole spliff
三班不停的工作,抽了不少的大麻
Since birth I (Hold up, let me get it)
從我出生到現在(撐著點,讓我繼續)
Look, failure was not an option, I gotta be at the top
聽著,失敗不是我的選項,我必須功成名就
Like I'm sorry, but I don't really feel sorry for y'all
聽起來有點拍謝,但我其實沒必要感到不好意思
I'm sorry I got a new number that you can't call
拍謝我有個新號碼你們沒辦法打
I'm sorry to everyone who still wants me to fall
拍謝那些還是期待我失敗的人們
Hold up, you know what, I ain't sorry at all
等等,你知道嗎,其實我一點也不抱歉

So I, hope that it was worth it when you searching
所以,我希望你追夢的時候覺得這一切都值得
And you findwhat glitters ain't gold
當你發現那想要的光鮮亮麗好像也不是那麼完美
And I, knew I wasn't perfect but I know that I made it all on my own
我知道,我一點也不完美,但我至少知道這一切都是老子自己賺來的

You could get high or you could get low
你可以玩的嗨或者是想要沮喪到沒人管
You could stay young or you could grow old
你可以永遠青春或者是選擇變得世故
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到爽
You could go hard or you could go home
你可以認真去玩或者回家
You could live life or you could just fold
你可以努力過日子或者什麼都不嘗試
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到嗨

[Paid my dues, so I'll see you later
付我的帳,我們下次見吧
Love is much more than paper
愛還是比那些紙鈔重要多了
So I let it go, I just hit the road, I just let it go
所以我選擇放手,準備上路,然後看開
Yeah, paid my dues so I see you later
沒錯,結了帳後我們之後見吧
Love is much more than paper
愛比那些錢重要得多
So let it go, I just hit the road, I just let it go
所以我選擇放手,準備上路,然後看開

You could get high or you could get low
你可以玩的嗨或者是想要沮喪到沒人管
You could stay young or you could grow old
你可以永遠青春或者是選擇變得世故
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到爽
You could go hard or you could go home
你可以認真去玩或者回家
You could live life or you could just fold
你可以努力過日子或者什麼都不嘗試
Let it go (Oooh)
隨他去吧(噢)
'Cause I'ma I'ma go for broke
因為我正要正要玩到嗨


歌詞來源 https://genius.com/Machine-gun-kelly-go-for-broke-lyrics

 

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()