LANY - 13 
圖片來源同歌詞
建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀
之前在spotify上聽了好幾次LANY的音樂
但這次這首莫名的打進了肥鴨的心
(可能因為剛泡好咖啡,覺得他們的聲音也太適合在下雨的午後配咖啡了)
才發現音樂的挑選跟時間還真的有很重要的關係啊
不然之前莫名的無感

LANY
LANY這個美國三人文青團體在其他版大的文章中有被介紹
(傳送門點我)

官方你水管昨天釋出

好想知道到底歌名為什麼叫13
找到資料再補上來吧 先聽這首適合在下雨天聽的歌

-
我們是哪裡開始走錯的?
-
以下是肥鴨翻譯


LANY - 13

It could change but this feels like, like the calm before the storm
這一切原本可以不一樣的,但感覺就像,就像風雨前的寧靜
Not that I don't wanna try, but I've been here before
不是我不想嘗試,但我從來沒這樣過
Friends in town, phone's at home, I tell myself it's fine
朋友在城市裡,手機放在家,我告訴自己沒關係
Can't remember how you taste, slept alone too many nights
記不得你的味道,太多晚上我都一個人睡

Where did we go wrong? I know we started out alright
這一切是哪裡開始不對的?我知道剛開始一切都OK啊
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
我們是哪裡錯了?我發誓以前覺得我們可以到最後
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
這一切是哪裡開始不對的?噢你,你改變心意了嗎
How could you change your mind?
你怎能不要了?
Who got inside your mind?
是誰在你腦袋裡指使你的?
Where did we go wrong? I know we started out alright
這一切是哪裡開始不對的?我知道剛開始一切都OK
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
我們是哪裡錯了?我發誓以前覺得我們可以到最後
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
這一切是哪裡開始不對的?噢你,你改變心意了嗎?
How could you change your mind?
你怎麼能不要了?
Who got inside your mind?
是誰指使你這樣做的?

Half my clothes are at your house and I don't want them back
我有一半的衣服都在你家,現在我也不想拿回來了
The smell of you is way too much, not gonna put my heart through that
衣服上會有太多你的味道,我不想要因為這樣心痛
I don't know how much time we got, I don't know how much to say
我不知道我們得到了多少,我也不知道該說什麼
I don't know, tell me what you want, I want you to want me to stay
我不知道,告訴我你想要什麼,我想要你叫我留下來

Where did we go wrong? I know we started out alright
這一切是哪裡開始不對的?我知道剛開始一切都OK啊
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
我們是哪裡錯了?我發誓以前覺得我們可以到最後
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
這一切是哪裡開始不對的?噢你,你改變心意了嗎
How could you change your mind?
你怎能不要了?
Who got inside your mind?
是誰在你腦袋裡指使你的?
Where did we go wrong? I know we started out alright
這一切是哪裡開始不對的?我知道剛開始一切都OK
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
我們是哪裡錯了?我發誓以前覺得我們可以到最後
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
這一切是哪裡開始不對的?噢你,你改變心意了嗎?
How could you change your mind?
你怎麼能不要了?
Who got inside your mind?
是誰指使你這樣做的?

Where did we go wrong? I know we started out alright
這一切是哪裡開始不對的?我知道剛開始一切都OK啊
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
我們是哪裡錯了?我發誓以前覺得我們可以到最後
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
這一切是哪裡開始不對的?噢你,你改變心意了嗎
How could you change your mind?
你怎能不要了?
Who got inside your mind?
是誰在你腦袋裡指使你的?
Where did we go wrong? I know we started out alright
這一切是哪裡開始不對的?我知道剛開始一切都OK
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
我們是哪裡錯了?我發誓以前覺得我們可以到最後
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
這一切是哪裡開始不對的?噢你,你改變心意了嗎?
How could you change your mind?
你怎麼能不要了?
Who got inside your mind?
是誰指使你這樣做的?


歌詞來源 https://genius.com/Lany-13-lyrics

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()