Aujulie - Where the love goes
圖片來源同歌詞
建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀
印度裔加拿大歌手Anjulie又來了
自從上次翻過了她的Golden Youth(按我看翻譯)
她的聲音其實就被肥鴨記著,尤其這次又搭配這個中毒的旋律
Where the love goes
跟這隻布偶娃娃到底是有什麼好玩的啦(!)

2017/06/23 Spinning Record上架的MV(原來這麼久了)

這隻MV真是讓Anjulie的多面向更凸顯了
怎麼可以看起來又清純又老成?跟法鬥犬是同一種類型啊
然後默默還是很想嘴這個有看沒有懂的MV⋯⋯
-
儘管我們有過爭吵
儘管我好像對你不太重要
但我還是想去
那個愛存在的地方
-
以下是肥鴨翻譯


Aujulie - Where The Love Goes ft. Oskar Flood

Sometimes my heart's runnin' kinda empty
有時候我的心跳地空洞
These days my mind's feelin' kinda heavy
這些日子我的腦子總是感到沈重
Don't lie, I know you feel it too, ooh
不要騙了,我知道你也這樣,噢
Thought I found it, lookin' for that fire
我以為我找到了,那樣的火花
Followed you back down on Carolina
那個讓我曾經追著你到卡羅萊納
Slow drive, headlights, still miles from you, ooh
緩慢的車程、數不盡的車燈、然後我還是離你好遠,噢

I keep chasin' after feelings
我不斷地跟著感覺走
To a place I used to know
到一個我曾經熟悉的地方
I need somethin' to believe in
我需要那個讓我堅持的信念
Baby, I just wanna go
寶貝,我只是想去

Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes
那個愛前往的地方
Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes
那個愛前往的地方
Where the love goes
那個愛存在的地方

Love you, hate you, guess I kinda miss you
我愛你,我恨你,我想我是那麼點想你
Skip the part where we had all the issues
忽略那些我們有過爭吵的過往
Don't lie, I know you feel it too, ooh
不要騙了,我知道你也這樣,噢
Call you, call me, I can barely take it
打給你,打給我,我幾乎沒辦法承受
Say you need me, be there in a second
說你需要我,我就一秒現身
Slow drive, headlights, still miles from you, ooh
緩慢的車程、數不盡的車燈,然後我還是離你好遠,噢

I keep chasin' after feelings
我不斷地跟著感覺走
To a place I used to know
到一個我曾經熟悉的地方
I need somethin' to believe in
我需要那個讓我堅持的信念
Baby, I just wanna go
寶貝,我只是想去

Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes
那個愛前往的地方
Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes
那個愛前往的地方
Where the love goes
那個愛存在的地方

Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes, where the
那個愛前往的一方、那個
Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes
那個愛前往的地方
Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes, where the
那個愛還在的地方,那個

I keep chasin' after feelings
我不斷地跟著感覺走
To a place I used to know
到一個我曾經熟悉的地方
I need somethin' to believe in
我需要那個讓我堅持的信念
Baby, I just wanna go
寶貝,我只是想去

Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes, where the
那個愛前往的一方、那個
Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes
那個愛前往的地方
Where the love goes
那個愛存在的地方
Where the love goes, where the
那個愛還在的地方,那個


歌詞來源 https://genius.com/Anjulie-where-the-love-goes-lyrics

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()