close

https_%2F%2Fimages.genius.com%2Fb43db9d6a62e4b11d176ee119240550c.1000x1000x1.jpg
圖片來源同歌詞
建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀
放鬆的禮拜天下午來聽點輕柔的歌聲Chloe Gendrow

在這邊推薦Chloe的個人官方水管
挺多翻唱的,其中像這首聽起來就很舒壓


然後這是DJ Andrey Azizov
artworks-000273394967-mc21mb-t500x500.jpg
(怎麼有種亞當凱文Slide的既視感?)(圖片來源SoundCloud

兩個人的資料不得不說網路上都挺少的⋯⋯
沒辦法從文字資料瞭解他們的話,就從作品開始吧
Feel Like

-
以前的日子好像不復存在
坐在我身旁的你上次親吻我的時候我已記不得

儘管你以前總讓我覺得

美好
-

以下是肥鴨翻譯


Andrey Azizov, Chloe Gendrow - Feel Like

Miss the days when
懷念那些日子
We were crazy
那些我們一起瘋狂的日子
Love drunk and a little bit lazy
喜歡喝到醉然後總是慵懶
Getting high off all of the maybes, baby
遠離那些壞事的可能每天都嗨,Baby

Scared stupid about coming home late
傻傻地害怕太晚回家
Pray to god that we'd end up great
還向老天爺祈禱我們最後都可以沒事
Thinking we could actually control our fate, yeah
以為我們真的可以掌握自己的命運,是啊

You don't wanna start a fight I get it
你不想要講著就吵起來我知道
You don't want to make me cry I get it
你不想要講著就讓我哭我知道
But I just wanna give you something you've been missing for too long
但我只是想給你點你懷念已久的那些美好
You make me feel like
因為你總是讓我覺得

Where are we where are where are we going
我們要去我們要去我們要去哪裡
I see your face but i feel so alone right here
我看見你的臉但我卻還是覺得孤單
Right here, right here, oh
儘管你在這裡,孤獨也在這裡,噢

I feel like we could do better than this
我覺得我們可以不只這樣
I don't even remember the last time we kissed
我甚至想不起來上次我們親吻的時候
And you're sitting right here, right here, right here
然後你就坐在我身旁,身旁,身旁

You don't wanna start a fight I get it
你不想要講著就吵起來我知道
You don't want to make me cry I get it
你不想要講著就讓我哭我知道
But I just wanna give you something you've been missing for too long
但我只是想給你點你懷念已久的那些美好
You make me feel like
因為你總是讓我覺得

You make me feel like
因為你總是讓我覺得

Thought that I was living in a dream
覺得自己想活在一個夢境一樣
Thought that this was more than I deserved baby
覺得自己甚至不值得這些美好親愛的
You got me like ooooo, yeah yeah
你讓我覺得,噢,是的是的
You make me feel like
你讓我覺得(美好)


歌詞來源 https://genius.com/Andrey-azizov-feel-like-lyrics

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()