Signal & Elle Eyre - Came here for love
圖片來源同歌詞
建議大家用電腦版瀏覽.排版比較流暢也方便閱讀
分享這首適合派對的英國DJ Sigala作品
先來介紹一下這個DJ
Signal
sigala2
Sigala 本名 Bruce Fielder
1992年11月1日出生(又一個年輕的)
大家最為熟知的作品大概就是2015年的混音作品 Easy Love


然後是這個很有能量跟渲染力的英國歌手 Ella Eyre
ella eyre
人家長這樣⋯⋯23歲
ella eyre.2
其他版大的好文連結分享給大家(按我) 
Ella Eyre的捲髮是她的正字標記,但你能想像連頭髮都可以有一個自己的Twitter帳號嗎XDD
想看EllasCurls(按我)
分享她在2013的作品 Deeper

2014 Comeback

在低音部份沈穩又有魔性彷彿Lorde的聲音
中高音部分又強力很有吸引力(也是一種魔性啊)
歡迎大家一起用聲音認識Ella Eyre

回到這首歌Came here for love

在熱鬧的舞池、歡樂的派對裡面,
你讓我眼睛一亮,我也不再感到憂鬱
-
你,是我來的理由
-

以下是肥鴨翻譯


Sigala - Came here for love

I'm no longer brokenhearted
我不再感到心碎
So glad I came here tonight
我很高興我今晚有來
And I see you got what I wanted
我看到了那個滿足我條件的你
Baby, you got what I like
寶貝你就是我喜歡的型

I can see that you watching me
我可以感覺到你在看我
Come over, talk to me
過來,跟我聊天
Need you to give me a sign
我需要你再給我多一點暗示
You got that something sweet
你有著吸引我的特質
That don't come easily
那可遇不可求的特質
It's what I need tonight
我今晚就需要它

I came here for love
我為了愛而來
For someone to hold me down
為了找那個讓我安穩的人
I won't give it up, no
我不會放棄的,不
I want you to reach out
我想要你靠近我

I came here for love
我為了愛而來
I came here for love
我為了愛而來
I came here for love
我為了愛而來
I want you to reach out
我想要你伸手靠近我

I'm so ready to get on it
我準備好要開始了
You follow me, you'll be fine
跟著我,一切都會沒事的
And I'm in too deep
我已經陷得太深
Have I fallen, without anyone inside
 我是不是掉入了只有我跟你的洞穴?

I can see that you watching me
我可以感覺到你在看我
Come over, talk to me
過來,跟我聊天
Need you to give me a sign
我需要你再給我多一點暗示
You got that something sweet
你有著吸引我的特質
That don't come easily
那可遇不可求的特質
It's what I need tonight
我今晚就需要它

I came here for love
我為了愛而來
For someone to hold me down
為了找那個讓我安穩的人
I won't give it up, no
我不會放棄的,不
I want you to reach out
我想要你靠近我

I came here for love
我為了愛而來
I came here for love
我為了愛而來
I came here for love
我為了愛而來
I want you to reach out
我想要你伸手靠近我

This is what we came here for
這就是我們來這裡的原因
We came here for love
我們為愛而來
I won't give, I won't give it up
我不想放棄,我不會放棄
This is what we came here for
這就是我們來這裡的原因
We came here for love
我們為愛而來
I know this, I know it's enough
我知道這是什麼,我懂這也足夠
This is what we came here for
這就是我們來這裡的原因
We came here for love
我們為愛而來
I won't give, I won't give it up
我不想放棄,我不會放棄
This is what we came here for
這就是我們來這裡的原因
We came here for love
為了尋找愛
I want you to reach out
我要你也加入我

I came here for love
我為了愛而來
For someone to hold me down
為了找那個讓我安穩的人
I won't give it up, no
我不會放棄的,不
I want you to reach out
我想要你靠近我

I came here for love
我為了愛而來
I came here for love
我為了愛而來
I came here for love
我為了愛而來
I want you to reach out
我想要你伸手靠近我


歌詞來源 https://genius.com/Sigala-and-ella-eyre-came-here-for-love-lyrics

arrow
arrow

    月巴甲鳥 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()